än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg under juli 2011

Av toras alice maria halvarsson - 2 juli 2011 11:36

hej!

jag har haft ''fullt'' upp med min andra blogg.

men jag lever och mår bra!

ni somm fortfarande läser denna blogg eller bara kikar in här lite då&då kan ju lika gärna kolla in min nya  blogg också!?

http://torasalicemaria.blogspot.com/

det är lite goo i byn nu, eller inte mer än vanligt med det är pepés cup, en fotbolls cup som är i vansbro, men vansbro har inte tillräckligt med planer så det är även i äppelbo. så det är lag från norge tillochmed som är här. det är från nästan hela sverige eller något sådant.


men nu ska jag börja städa mitt rum!

och jag ska försöka komma ihåg att skriva här lite oftare så ni får något att läsa lite då och då!


love, A   

Ovido - Quiz & Flashcards