än är inte den sista idioten född!

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

jag skäms över att dra upp mina tröjärmar

Av toras alice maria halvarsson - 17 maj 2011 17:39

jag känner mig ensam, jag har verkligen ingen att vända mig mot.


att sitta där inne i ett litet rum med vita väggar i en gammal kall brun skinsoffa och prata med någon man knappt känner. det känns inte alls rätt. till en början kändes det helt okej, men nu har det gått förlångt. nu sitter jag och ljuger henne rätt upp i ansiktet för att få komma där ifrån! för de är så att det inte blir något gjort, det blir inte bättre. så det skulle nog vara bättre att strunta i och gå dit.!


när dagarna går och man mår bara sämre och sämre. det jobbiga är att ingen ser, jag gömmer allt. jag sätter fast det falska leendet som en vana som när man klär på sig. det är nog det jobbigaste av allt, jag har glömt bort på något sätt hur man ler!


men jag har lovat mig själv ( av någon konstig anleding) att jag ska klara mig ur detta som så många gånger förr.


jag känner mig mest som ett mähä. jag hänger efter som reserv i en tunn, tunn tråd som snart kan gå av. de flesta tar förgivet att jag ska hänga på, men jag tycker inte att det är så lätt.


men som tjej så går det nästan inte att vara tre, för det blir alltid någon utanför. är man mer än tre så kan det gå bra. men är man precis tre, då kan det gå åt skogen. och jag fattar inte varför det har blivit så?

de flesta gör sig till och blir riktigt fjantiga och andra bara snackar skit.


lite tråkigt inlägg, men lite läsvärt ändå, men jag ska avsluta detta med en liten krånglig fråga.


-hur stor penis har en myra?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av toras alice maria halvarsson - 26 september 2011 19:20

hejsan alla! nu kommer tyvärr det sista inlägget förgott på denna blogg! min blogg http://torasalicemaria.blogspot.com/ går mycket bättre än denna och blogspot är mycket bättre än bloggplatsen.. så livet rullar väl på som vanligt, läxorna flöda...

Av toras alice maria halvarsson - 19 augusti 2011 11:57


halloj! okej, bara för att jag inte har något att göra just nu så skriver jag ett litet inlägg här. men jag kommer nog inte skriva alls här nu, utan ni som läser får kolla in min nya blogg som jag länkat x-antal gånger men jag länkar självklart eng...

hej! jag har haft ''fullt'' upp med min andra blogg. men jag lever och mår bra! ni somm fortfarande läser denna blogg eller bara kikar in här lite då&då kan ju lika gärna kolla in min nya  blogg också!? http://torasalicemaria.blogspot.com/ ...

tjeeenare! jag har tänkt att jag ska ha en liten tävling här på bloggen snart, men jag vet inte riktigt vad den ska innebära?   nu ska jag plugga till provet på torsdag i biologi, men först så ska jag ta itu med min garderob. jag ska rensa ur a...

nu är det så att jag har en ny blogg och jag kommer länka den i slutet på detta inlägg. jag kommer självklart att fortsätta skriva är lite då och då, men mest i min nya på blogspot.com . så ta er en titt in där, de skulle vara väldigt gulligt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards