än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av toras alice maria halvarsson - 17 maj 2011 18:53

mjodu, jag har rotat lite i pappas garderob och hittat en röd Quiksilver t-shirt som jag ska klippa till ett ''over-size'' linne när mamma kommer hem med en ben&jerry's åt mig! happyface

ska plugga till hemkunskaps provet imorn och sen efter det så ska vi baka BULLAR, eller ja, vetelängder. men det är som bullar, typ!


& om två dagar drar jag mig mot Stockholm över helgen, eller fredag till lördag kväll. tror det va så. men just då så ska några esteter ha dansuppvisnig och självklart när jag inte är där! gu så sur jag blev när jag kom på det!

 

nu ska jag plugga, enjoy!

Av toras alice maria halvarsson - 17 maj 2011 17:39

jag känner mig ensam, jag har verkligen ingen att vända mig mot.


att sitta där inne i ett litet rum med vita väggar i en gammal kall brun skinsoffa och prata med någon man knappt känner. det känns inte alls rätt. till en början kändes det helt okej, men nu har det gått förlångt. nu sitter jag och ljuger henne rätt upp i ansiktet för att få komma där ifrån! för de är så att det inte blir något gjort, det blir inte bättre. så det skulle nog vara bättre att strunta i och gå dit.!


när dagarna går och man mår bara sämre och sämre. det jobbiga är att ingen ser, jag gömmer allt. jag sätter fast det falska leendet som en vana som när man klär på sig. det är nog det jobbigaste av allt, jag har glömt bort på något sätt hur man ler!


men jag har lovat mig själv ( av någon konstig anleding) att jag ska klara mig ur detta som så många gånger förr.


jag känner mig mest som ett mähä. jag hänger efter som reserv i en tunn, tunn tråd som snart kan gå av. de flesta tar förgivet att jag ska hänga på, men jag tycker inte att det är så lätt.


men som tjej så går det nästan inte att vara tre, för det blir alltid någon utanför. är man mer än tre så kan det gå bra. men är man precis tre, då kan det gå åt skogen. och jag fattar inte varför det har blivit så?

de flesta gör sig till och blir riktigt fjantiga och andra bara snackar skit.


lite tråkigt inlägg, men lite läsvärt ändå, men jag ska avsluta detta med en liten krånglig fråga.


-hur stor penis har en myra?

Ovido - Quiz & Flashcards