än är inte den sista idioten född!

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

http://torasalicemaria.blogspot.com/

Av toras alice maria halvarsson - 23 maj 2011 19:16

nu är det så att jag har en ny blogg och jag kommer länka den i slutet på detta inlägg.

jag kommer självklart att fortsätta skriva är lite då och då, men mest i min nya på blogspot.com .

så ta er en titt in där, de skulle vara väldigt gulligt!


& om ni undrar varför det har varit dåligt med uppdateringar så är det för att vårat internet hade pajjat. men nu är det igång igen!   


nya bloggen: http://torasalicemaria.blogspot.com/


enjoy it!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av toras alice maria halvarsson - 26 september 2011 19:20

hejsan alla! nu kommer tyvärr det sista inlägget förgott på denna blogg! min blogg http://torasalicemaria.blogspot.com/ går mycket bättre än denna och blogspot är mycket bättre än bloggplatsen.. så livet rullar väl på som vanligt, läxorna flöda...

Av toras alice maria halvarsson - 19 augusti 2011 11:57


halloj! okej, bara för att jag inte har något att göra just nu så skriver jag ett litet inlägg här. men jag kommer nog inte skriva alls här nu, utan ni som läser får kolla in min nya blogg som jag länkat x-antal gånger men jag länkar självklart eng...

hej! jag har haft ''fullt'' upp med min andra blogg. men jag lever och mår bra! ni somm fortfarande läser denna blogg eller bara kikar in här lite då&då kan ju lika gärna kolla in min nya  blogg också!? http://torasalicemaria.blogspot.com/ ...

tjeeenare! jag har tänkt att jag ska ha en liten tävling här på bloggen snart, men jag vet inte riktigt vad den ska innebära?   nu ska jag plugga till provet på torsdag i biologi, men först så ska jag ta itu med min garderob. jag ska rensa ur a...

som varje dag går jag ur sängen med en stor klump i magen, ställer mig framför spegeln och känner mig missnöjd. jag kollar på armen och blir mer och mer missnöjd, jag orkar inte se det så jag öppnar garderobsdörren med en suck. hela garderoben är en ...

Ovido - Quiz & Flashcards