än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av toras alice maria halvarsson - 3 januari 2011 09:51

min mamma föddes den 31 juli 1972, hon och jag bråkar jämt och ständigt och hon klagar hela tiden. men vi har våra stunder, och jag skulle inte klara mig utan henne. mamma jobbar i malung som sekriterare på vårdcentralen, jag tycker det verkar sjukt tråkigt, men de tycker väl inte hon!

min pappa föddes den 21 oktober 1963, vi är ganska så lika. vi va sjukt lika om man kollar på kort på pappa när han va mindre, alltså i min ålder. pappa skulle jag verkligen inte klara mig utan!! pappa jobbar som grävmaskinist, de är ganska så kul att vara där. bara att pappa blir borta så länge på dagarna, men ja, sånt e livet!

mamma och pappa flyttade ihop ganska långt innan jag föddes och pappa hade ett barn sen tidigare, emelie, min storasyster som bor i lima, hon e 23 år alltså tio år äldre än mig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards