än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 27 april 2011

Av toras alice maria halvarsson - 27 april 2011 12:04

nu sitter jag här igen!

vad ska jag göra med mig själv?!

aja, nu har jag iaf plockat ihop lite grand på mitt rum, ska väl fortsätta lite senare och imorn blir dammsugning och skurning.


ulrik munther ♥

helt sjukt underbart snygg!

underbara låtar, ja, jag älskar han!

       

Av toras alice maria halvarsson - 27 april 2011 08:53

ensam hemma idag igen. sitter fortfarande i min säng i min urtvättade underbara tintin t-shirt!

och solen skiiiiner idag!   

idag måste jag städa mitt rum, för de har jag lovat mamma att göra! så då är det bäst att jag gör det. sen kan jag ju hitta på något roligare, vad de nu e?

ehm, ska försöka fixa en ny header idag också,  ny design också, lite mer vårig/sommrig. eller något i den stilen.

idag ska jag

* klä på mig

* städa rummet

* gå ut och ta kort

* fixa header

* försöka springa/cykla

enjoy! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards