än är inte den sista idioten född!

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

sunshine ♥

Av toras alice maria halvarsson - 26 april 2011 09:21

sitter inne i mitt stökiga rum, som jag har lovat mamma att städa idag.

men de har jag varken ork eller lust till att göra. känns som att jag har mycket viktigare saker att göra, vad de nu e?

har även tänkt att dra mig ut på en springtur, sen får vi väl se vad som händer lite senare idag.

men just nu så är jag plutt, för att jag inte har något att göra.

och jag är trött min min jäääääääääävla allergi!!

men, solen skiner iallafall?   


& denna fucking allergi kan då gå och hänga sig!

det ända jag gör om dagarna är att snyta mig, klia mig i ögonen och vara hängig och trött. inte ett dugg kul!


nu tänker jag inte städa mitt rum, för de gör jag imorn!   

  

inte ett dugg snygg va? men han e min, så låt bli! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av toras alice maria halvarsson - 26 september 2011 19:20

hejsan alla! nu kommer tyvärr det sista inlägget förgott på denna blogg! min blogg http://torasalicemaria.blogspot.com/ går mycket bättre än denna och blogspot är mycket bättre än bloggplatsen.. så livet rullar väl på som vanligt, läxorna flöda...

Av toras alice maria halvarsson - 19 augusti 2011 11:57


halloj! okej, bara för att jag inte har något att göra just nu så skriver jag ett litet inlägg här. men jag kommer nog inte skriva alls här nu, utan ni som läser får kolla in min nya blogg som jag länkat x-antal gånger men jag länkar självklart eng...

hej! jag har haft ''fullt'' upp med min andra blogg. men jag lever och mår bra! ni somm fortfarande läser denna blogg eller bara kikar in här lite då&då kan ju lika gärna kolla in min nya  blogg också!? http://torasalicemaria.blogspot.com/ ...

tjeeenare! jag har tänkt att jag ska ha en liten tävling här på bloggen snart, men jag vet inte riktigt vad den ska innebära?   nu ska jag plugga till provet på torsdag i biologi, men först så ska jag ta itu med min garderob. jag ska rensa ur a...

nu är det så att jag har en ny blogg och jag kommer länka den i slutet på detta inlägg. jag kommer självklart att fortsätta skriva är lite då och då, men mest i min nya på blogspot.com . så ta er en titt in där, de skulle vara väldigt gulligt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards