än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg under april 2011

Av toras alice maria halvarsson - 7 april 2011 11:59

jag heter toras alice maria halvarsson och föddes i september 1997.

jag bor i en pytteliten by vid namn äppelbo. där bor jag med min familj på fem pers fast min storasyster bor i lima, men hon tillhör fortfarande familjen!

jag älskar att fotografera och har funderat på att bli fototgraf när jag blir stor, men de kanske är lite svårt att livnära sig på.

jag älskar också att åka snowboard, de är mina största intressen.

på fritiden gör jag ingenting, jag är sällan med kompisar utan jag fotar mest eller är ute och springer eller cyklar.

jag är en sån där tjej som går min egen väg, jag säger precis vad jag tycker om saker och ting och är mig själv. jag är envis och bryr mig inte speciellt mycket om vad andra säger om mig, dom får tycka vad dom vill om mig! och jag följer inga trender, jag följer mig själv!

  

Av toras alice maria halvarsson - 7 april 2011 08:50

hade hoppats då en feberfri dag idag, de blev de till en början. men nu sitter jag här i soffan med feber och ser på american pie.

men idag har jag ostkrokar, mannafruti, festis och coca cola vanilla hemma.

ska snart nöta lite rebubbled och sen ska jag se på i love you, beth cooper, eller vad den nu hette. den är iallafall grymt bra!

  

Av toras alice maria halvarsson - 6 april 2011 06:55

sjuk.

somsagt så är jag faktiskt sjuk! jag tycker då att de kan gå till världshistorien, för jag brukar aldrig vara sjuk så att jag får stanna hemma. men idag får jag faktiskt de!

så nu ligger jag i min mjuka säng och ser på repris av big brother, ska väl få i mig nnå mat snart också.


har skickat ett sms till mormor & sagt att jag är sjuk, hehe..

för hon har lovat att hon ska ''pyssla om mig'' blev sjuk, för de sa hon idag. så nu hoppas jag att hon kommer hit med ostkrokar och en coca-cola  


COM HEM-reklamerna in my !

Ovido - Quiz & Flashcards