än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg under maj 2011

nej, nu skiter jag i headern!

den blir bara fel, ååååååhj

nu ska jag sova, gonatt!

usch!

nu har jag varit kreativ och fixat en header, men nu när jag har satt dit den så blev den helt fail! jag som blev så nöjd!


jojagog kokanon poproratota rorövovarorsospoproråkoketot!

nästan.

 

iallafall så får denna header duga tills jag orkar fixa till den nångång, men de blir väl snart men ändå!

jag känner att jag har väääldigt lite med läsare, men ja. de får man väl leva med..


så sur jag blir på den där jävla facebookchatten!

okej, som ni kanske ser har jag fixat lite med bloggen!

som ni ser blev den orange! inte riktigt nöjd, men nu får de faktiskt bli så här!

är inte klar än, har headern kvar som jag fixar imorn. och de blir inga nya kort, för kameran är död och ja. de blir som de blir helt enkelt!


men nu ska jag sätta mig framför tvn med mariekex med smör på, eller digestive. de blir mumma de!

har även hjärnsläpp! så ni som läser min blogg kan väl vara så gulliga och ge tips på vad jag kan skriva om. de kan vara vad som helst!

släng iväg det i en kommentar eller i fråga mig rutan!

tack på förhand!   

jasså, de har tydligen snöat, men jag ser ingen snö?

 

vaknade imorse av att jag inte fick upp ögonen. när jag väl fått upp dom så går jag till spegeln och ser att höger öga är alldeles uppsvält, så jag ser knappt nånting på höger öga. jag hatar min allergi!!

så idag sätter jag inte min fot utanför huset!

 

kvällen igår va inte speciellt kul kan jag säga direkt. jag hade absolut ingen att vara med, och jag var jätte slö. jag orkade verkligen ingenting! nu är jag inte på så bra humör och kommer nog inte att bli det heller.


tack för mig!

Ovido - Quiz & Flashcards