än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av toras alice maria halvarsson - 13 mars 2011 14:20

dålig uppdatering, jag vet! men nu har jag faktiskt något att skylla på!

jag har liksom lyckats låst ihop min dator så den funkar inte. så jag har familjens datorn och den är därför upptagen ganska ofta! men nu har jag lite tid att blogga.


dagen har varit hyfsad, kyrkan typ hela förmiddan. för konfrimation, inte så kul direkt. men man gör de man måste! (nästan iaf)

så nu sitter jag här och spelar rebubbled och har kommit till level 37!! och nu e jag fast på den..

senare ska jag åka på kalas till min kära storasyster eftersom hon fyllt år och tyra fyller år idag

sen ska jag ta itu med min jävla engelska läxa, jag verkligen hatar engelska! två läxor.. en som jag inte vet vad man ska göra, och en film grej. kan de bli bättre?

 

känner att jag sitter hemma för mycket. de tycker även mamma, mormor, pappa, farfar och farmor.

men vad ska jag göra?

alla mina kompisar tränar, rider efter skolan. gör dom inte de så e dom på ug eller gör något annat.

men de e väl smällar man får ta om man inte vill göra sånt.

har tänkt tanken att börja spela fotboll. men jag vet inte vart, vansbro eller äppelbo eller ingenstans.

blev ett ganska långt inlägg nu, men hä sket man ti!!

 

enyoj!

Ovido - Quiz & Flashcards