än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av toras alice maria halvarsson - 23 mars 2011 20:36

dagen kunde inte ha blivit bättre!!

mora med underbaraste sju a! ♥

jag tog bussen som vanligt till skolan, vif arton över sju på ett ungefär och kom till skolan vid fem över halv. så i skolan satt jag ensam i tjugofem minuter och under den tiden så passade jag på att städa mitt skåp. känner mig lite stolt faktiskt! ;-)

prick kom louise och en massa nås och järna fölk. louise och annie spelade billjard utan bollar, har film på det så den kommer sen.

halv nio gick vi till station och väntade på bussen. alla utom sven och kocken var med.

men det gick ju bra ändå!! ja, iallafall så åkte vi till mora och bowla på mora parken, där åt vi också mat. sen gick vi till lekparken, vi var några stycken och lekte lite där. hehe..

sen gick vi på gågatan en stund innan vi skulle på vasalopps grejen, men det var gör tööört!


sen gick vi runt på stan i nästan två timmar och det var riktigt skojsigt, men jag köpte inget, men ändå! sen på bussen hem var det trevlans också.


bilder kommer sen! och jag tycker det var en toppen dag! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards