än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av toras alice maria halvarsson - 30 mars 2011 19:44

sitter här och lyssnar på musik och segar mig igenom en bok vi läser på svenskan som skulle vara urläst igår! hehe..

har halva boken kvar och vi har sett klart filmen..


varit en tröööööök dag idag. fast ganska chill ändå. fyra lektioner bara och en utav de var hemkunskap, men vi gjorde äcklig fisk så de va inte så kul..

har varit på dryg humör idag, som inåttahelvete! så mamma fick utbrott på mig, som vanligt. fortfarande lika roligt!


imorn ska jag till kuratorn igen.

och om nu undrar varför jag skriver så ''långa inlägg'' så är det för att jag behöver skriva av mig om jag mår dåligt eller behöver ta ut min illska, eftersom jag inte har någon annanstans att ta ut den på. så de här är det bästa sättet hitills.

inläggen är urtråkiga också! eftersom jag inte har något att skriva om, så ge tips!


Ovido - Quiz & Flashcards