än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av toras alice maria halvarsson - 28 mars 2011 18:45

okej, så..

de tog ''bara'' 40 minuter att göra klar den och fixa bilderna..!

men blev ganska så nöjd med den, men den kunde varit bättre. men det får duga för denna gång tills jag har ork att göra en ny!   

nu ska jag läsa ut en bok, vilket jag verkligen måste göra tills imorn!

de kommer bli ganska drygt, de e liksom typ halva boken jag lär läsa. ehe..

så det ska jag gör nu!

Av toras alice maria halvarsson - 28 mars 2011 18:05

håller på med en header, när jag blev klar med en som blev riktigt bra blev den helt failad när jag fixa den hit. så nu ska jag försöka fixa ännu en ny! och den förra har jag hållit på med i en timme ungefär.

så de kommer ett resultat snart!   

Ovido - Quiz & Flashcards