än är inte den sista idioten född!

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

än är inte den sista idioten född!

Av toras alice maria halvarsson - 21 mars 2011 18:28

förlåt för dålig uppdatering. men jag har lika mycket självförtroende ändå!

som i tidigare inlägg så har min dator varit ihop låst men den är fixad nu så nu blir det fler inlägg och så som det var förut! ett eller fler inlägg om dagen alltså, minst ett iallafall.


från det ena till det andra så fryser jag som en gris! och de e inte speciellt kul direkt.

mår inte bra heller som förut.

har börjat gått till kuratorn på skolan för att kolla om det skulle bli nå bättre. hon säger själv att vi har mycket att ta itu med eftersom jag satt där sist i över en och en halv timme. och de var väl en aningen drygt! så på torsdag ska jag dit igen, får väl se hur det går då.


men på onsdag är det friluftsdag, och min *host* underbara klass ska till mora och bowla och sen ska vi på nån vasalopps grej. hoppas väl att det ska bli kul. när vi ska bowla så har vi sex stycken banor och vi ska vara ungefär fyra stycken på varje bana. sen ska vi äta och på det där vasalopps grejen och sen skulle det nog bli lite shopping.


blev ett ganska långt och ganska tråkigt inlägg? men det får ni stå ut med! haha!

usch! du får mig att må dåligare än vad jag har gjort! du ger mig skulldkänslor..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av toras alice maria halvarsson - 26 september 2011 19:20

hejsan alla! nu kommer tyvärr det sista inlägget förgott på denna blogg! min blogg http://torasalicemaria.blogspot.com/ går mycket bättre än denna och blogspot är mycket bättre än bloggplatsen.. så livet rullar väl på som vanligt, läxorna flöda...

Av toras alice maria halvarsson - 19 augusti 2011 11:57


halloj! okej, bara för att jag inte har något att göra just nu så skriver jag ett litet inlägg här. men jag kommer nog inte skriva alls här nu, utan ni som läser får kolla in min nya blogg som jag länkat x-antal gånger men jag länkar självklart eng...

hej! jag har haft ''fullt'' upp med min andra blogg. men jag lever och mår bra! ni somm fortfarande läser denna blogg eller bara kikar in här lite då&då kan ju lika gärna kolla in min nya  blogg också!? http://torasalicemaria.blogspot.com/ ...

tjeeenare! jag har tänkt att jag ska ha en liten tävling här på bloggen snart, men jag vet inte riktigt vad den ska innebära?   nu ska jag plugga till provet på torsdag i biologi, men först så ska jag ta itu med min garderob. jag ska rensa ur a...

nu är det så att jag har en ny blogg och jag kommer länka den i slutet på detta inlägg. jag kommer självklart att fortsätta skriva är lite då och då, men mest i min nya på blogspot.com . så ta er en titt in där, de skulle vara väldigt gulligt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards