än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av toras alice maria halvarsson - 3 februari 2011 18:43

vilken lyckad kväll!

ligger i soffan med ett upp pallat ben med en eventuellt muskelbrytning..

har dretont! så om de inte e bättre om en timme kanske vi måste åka till akuten för att kolla vad de är som har hönt och vad vi skulle kunna göra.

sån grymt lyckad kväll! och matte läxan kan jag inte heller göra. så de blir väl att ligga här resten av kvällen?

enda gången bror min e snäll e nu. för jag har fått låna hans skullcandy lurar så jag lyssnar på mjuuuuuuuusic!

nu sk jag spela bubble struggle, eller något sånt. va sociala på sms, ni som har mitt nummer!

  

enyoj!

Av toras alice maria halvarsson - 3 februari 2011 16:09

nu ska jag snart skicka ett sms till ellen och be henne ta fram nål och färg.

kan ni gissa vad vi ska göra? ;-)

nääää!! de kan ni inte, för de e hemligt!

shit the same!


jag har dretont i huve och har nyss fått ett stort jävla utbrott för att jag förlorar på ett as dumt och beroende spel..

skolan idag har väl varit ganska asum! filmpremiär, så sjukt kul så de va int sant, tror inte att jag har skrattat så mycket på jätte länge!

så nu sitter jag och ser på as gamla hannah montana pogram och sen vid halv sex ska jag se på GLEE, ASUM!!

nä nu ska jag dra mig här ifrån och gör matteläxa.

     

enyoj!

Ovido - Quiz & Flashcards