än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av toras alice maria halvarsson - 6 februari 2011 18:48

så, dags för dagens låt som blev:

Petter – Längesen

(trycker du på länken kommer du till spotify)


jag har nyss börjat lyssna på låten och har redan fastnat för den!

texten e helt underbar, handlar typ om olycklig kärlek.

lyssna ist, för jag förklarar alltid för krångligt!   

Av toras alice maria halvarsson - 6 februari 2011 10:25

tjuuudeluu!   

jag har tänkt att jag ska börja med något nytt, nämligen dagens låt!

kommer länka låten och skriva lite om artisten/bandet och varför jag gillar låten.


självklart så gick de inte att möblera om i mitt rum, så sjukt sur jag är!!

men skit i de, jag ska nog snart beställa ear cuff. får för mamma om jag betalar själv.  

  

den här ska jag beställa (klicka på bilden för att se bättre)

  

den här när den finns i lager..

blir nog en aningen nice. hoppas jag, så nu blir jag en cooooling    


enyoj!

Ovido - Quiz & Flashcards