än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av toras alice maria halvarsson - 11 februari 2011 22:28

sitter i min helt underbara säng..

mår inte ett dugg bra fortfarande, har mått dåligt i över snart en vecka. det tär verkligen på en.


dagen har bara varit riktigt dryg. fiifan..!

riktigt jävla skit dryg, rättaresagt!!

och idag gick de inte längre. idag bröt jag ihop, jag orkade inte stå upp längre, de gick åt pipsvängen!

usch! jag avskyr när de blir så. nej, och inte kan jag prata om de heller, för de låter bara så jeekla dumt.


sen idag bar de av till järna på gudstjänst, lite kul va de faktiskt. efter de va det fika på ug så jag va där bara en liten stund och hade dretkul med moa, elsa och mumin :-*

underbara människor dedär! ♥


ska dra vidare till mitt underbara cola glas som står vid soffan! I loooove ♥


enyoj!

Ovido - Quiz & Flashcards