än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av toras alice maria halvarsson - 13 februari 2011 18:26

dagen har spenderats i borlänge med per!

sjukt kul, kan jag säga att de har varit. han köpte upp hela kupolen typ. medans jag inte köpte nånting. jo, en coca cola och lite mat. men de räckte gott och väl! såg en massa saker jag velat köpa, men jag fick sån beslutsångest så jag köpte ingenting, så då har ju alla pengar kvar till en annan gång.

tog halv tre tåget för de blev så tört i borlänge. men på tåget då skratta jag så att jag nästan kissa på mig! grymt kul. bilder och filmer kanske kommer inom kort!

när jag kommit till vansbro för pappa skulle hämta mig där. så skulle jag gå till mormor, så först gick jag till konsum, då mötte jag elin och linn. prata lite med dom och gick sen till mormor, och då va hon inte hemma så jag gick till konsum där elin och linn var. så där stog jag i en halv timme kanske. så jag var i vansbro en timme innan jag kom hem. men det gör desamma! kul hade jag där också. sen nu e jag hemma. funderar på att fortsätta på min pärlplatta och sen kolla igenom tyskan. har läxa tills imorn och prov på tisdag. kul..? NEEEEEJ!!!

sure baby sure..


enyoj!

Ovido - Quiz & Flashcards