än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av toras alice maria halvarsson - 10 februari 2011 18:28

ellen lundgren ♥

moa olsson ♥

världens typ bästa människor! :-*


dagen har varit faktiskt riktigt super!

grymt roligt man kan ha med moa & ellen alltså. de e sjukt!

nu sitter jag och sneglar på min matte bok som e stängd och bara skrattar åt den eftersom den e så osmart som inte kan lösa sina problem själv, utan vi måste göra de. så jeekla onödigt!

hahahaha..

dunkar musik gör jag också! hör inget om nån pratar med mig eller något. haha, kul om nån kommer in nu!   

fy.. känner mig fortfarande onödigt tjock, (fortfarande för dom som tycker de e intressant!) fast jag knappt har ätit något idag. fryser gör jag också. trevligt,trevligt..

nääh, nu ska jag fortsätta skratta åt min mattebok och sen ska jag installera nå skiva för att jag ska göra present åt min syster och en till hennes unge. ni får se bilder sen!


enyoj!



Ovido - Quiz & Flashcards