än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av toras alice maria halvarsson - 25 februari 2011 19:06

gårdagen var grymt jobbig!

och inte mådde jag bra heller. satt och prata med laila och sussie ganska länge och bara grät. sen fick jag lov att gå ut från engelskan för att jag mådde så dåligt. sen fick jag lov att prata med helen, och hon fatta ju ingenting.

jag åkte hem och åt sen kom mormor, för vi skulle baka. så då åkte jag med henne till vansbro. vi bakade muffins till musik café.

då under musik cafét kunde jag inte ha mått bättre!

min helt otroliga ''bror'' får mig att le och må bra bara av att jag får se han, eller att han ler. han har något speciellt. han betyder så otroligt mycket för mig!!

 

dagen har varit relativt bra. lite dryg har den väl varit, men inte lika jobbig som igår. dret hungrig har jag varit hela dan för att de va äckel pyttipanna i skolan. så sussie fick göra special mackor åt mig. matten va sjukt kul! vi behövde inte jobba matte alls! så jag och louise samuelson ritade hela klassen på tavlan och skrev ''SPORTLOV'' och '' LÅT STÅ! tills efter lovet! ''

tyckte de blev sjukt gulligt!

7a, DEN ABSOLUT BÄSTA KLASSEN NÅGONSIN!!

Ovido - Quiz & Flashcards