än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av toras alice maria halvarsson - 9 februari 2011 19:33

sitter fortfarande i sängen och kollar på nå freaking program.

de e nån typ bög med as snygg mage som dansar ballette, haha!

om minder än en kvart börjar GLEE!!

och jag e so freaking glaaaá   

mitt absolut favvo program, och de blir bättre med en kopp varmchoklad som står precis brevid mig.

men jag känner mig fortfarande grymt tjock, kanske mensvärk som mamma tror eftersom jag har ont i magen. men jag vet inte.?

saksamma..

nu ska jag slita mig här ifrån och kolla på tvn ist.


enyoj!

Av toras alice maria halvarsson - 9 februari 2011 17:07

Jay Sean – 2012 (It Ain't The End)

The Lonely Island – I Just Had Sex - Edited Version

Flipsyde – Spinnin'

Bubba Sparxxx – Heat It Up

Matisyahu – One Day - New Album Version

äh! vi tar hela spellistan ;-)

just some mjuuuusic


sitter i sängen med datorn i knät med huvuvärk..

ska kanske snart till vansbro för att kolla på skidtävling.

fryser som en gnuu, gör jag också. inte speciellt trevligt!

menmen.. vet inte vad jag ska skriva. aja..!

känner mig jättetjock också, för den som bryr sig om sådant!

 

enyoj!


Av toras alice maria halvarsson - 9 februari 2011 15:26

dagnes låt!

pink med f**kin' perfect, grym text ja allt!

tryck på länken för att lyssna på låten på spotify.

P!nk – F**kin' Perfect - Explicit Version


enyoj!

Ovido - Quiz & Flashcards