än är inte den sista idioten född!

Alla inlägg under februari 2011

Av toras alice maria halvarsson - 2 februari 2011 15:03

ohyes..!

sitter hemma och lyssnar på nå skit på youtube och garvar som en jävla idiot!!

tänker tyvärr inte länka, för de orkar jag inte, för de e för dåååligt!

men skit samma!!

dagen har varit ganska chill. hemkunskap sista timmen, vi gjorde soppa och nå bröd i stekpanna. sen hade vi skummkriiig! sjukt kul!

sen nu väntar biologi läxan, testa dig själv frågor. inte speciellt kul.

men om jag gör dom nu så får jag mer tid över ikväll, vad jag nu ska göra?

aja..


enjoy!

& glöm inte frågestunden!!

Av toras alice maria halvarsson - 1 februari 2011 20:28

ojojoj! tre inlägg på en dag! ;o

men nu till saken;

  

ni har en månad på er, den avslutas den 1 mars!

så fråga på bara!! 

Av toras alice maria halvarsson - 1 februari 2011 18:50

så, va tycks ?

släng gärna in en kommentar om vad ni tycker!

kommer även ha en liten frågestund om ett tag.


enjoy!

Av toras alice maria halvarsson - 1 februari 2011 18:27

okej, dom hära dagarna ger jag upp med!!

örker inte me dom..


men nu ska jag bättra mig med att blogga, jag lovar!

så just nu fixar jag en header, eller vad man ska kalla de, en ny alltså. hoppas ni som läser tycker den blir bra.

designen ska jag också fixa alldeles snart. så de kommer väl in ett inlägg lite nu och då!

 

enjoy!

Ovido - Quiz & Flashcards